- Kategorie
-
PILARKA STIHL MS 400 C-M
MS 400 C-M to pierwsza na świecie pilarka łańcuchowa z tłokiem magnezowym, zapewniająca doskonały stosunek ciężaru do mocy i bardzo wysokie obroty. Waga jednostki silnikowej wynosi zaledwie 5,8 kg, a stosunek ciężaru do mocy to 1,45 kg/kW. Dzięki innowacyjnej technologii pilarka osiąga aż 14.000 obr./min, co zwiększa komfort pracy podczas okrzesywania czy ścinki. Do zastosowań w leśnictwie przy pracy z drewnem średniowymiarowym. System filtrów powietrza o długiej żywotności z filtrem HD2 gwarantuje doskonałą filtrację. Łatwe uruchamianie dzięki jednej pozycji roboczej Start i przyciskowi Stop, system M-Tronic zapewniający stale optymalną moc silnika. Praktyczne korki zbiorników umożliwiają ich łatwe i bezpieczne napełnianie.
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 5 szt. |
Waga | 6 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 509511550
Zostaw telefon |
Pilarka MS 400 C-M
Pilarka spalinowa | 4,0 kW 5,4 KM, pierwsza pilarka z tłokiem magnezowym
MS 400 C-M to pierwsza na świecie pilarka łańcuchowa z tłokiem magnezowym, zapewniająca doskonały stosunek ciężaru do mocy i bardzo wysokie obroty. Waga jednostki silnikowej wynosi zaledwie 5,8 kg, a stosunek ciężaru do mocy to 1,45 kg/kW. Dzięki innowacyjnej technologii pilarka osiąga aż 14.000 obr./min, co zwiększa komfort pracy podczas okrzesywania czy ścinki. Do zastosowań w leśnictwie przy pracy z drewnem średniowymiarowym. System filtrów powietrza o długiej żywotności z filtrem HD2 gwarantuje doskonałą filtrację. Łatwe uruchamianie dzięki jednej pozycji roboczej Start i przyciskowi Stop, system M-Tronic zapewniający stale optymalną moc silnika. Praktyczne korki zbiorników umożliwiają ich łatwe i bezpieczne napełnianie.
1) Bez paliwa, prowadnicy i piły łańcuchowej
2) Bez paliwa, z prowadnicą i piłą łańcuchową
3) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2 m/s²
4) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2,5 dB(A)
STIHL M-Tronic (FT)
System elektronicznego sterowania silnikiem precyzyjnie reguluje czas zapłonu w każdym zakresie obrotów i dozuje odpowiednią ilość paliwa w zależności od temperatury, wysokości n.p.m. i jakości paliwa. Dzięki temu do uruchomienia pilarki wystarczy tylko jedna pozycja na przełączniku.
Magnezowe tłoki
Bardzo lekkie tłoki magnezowe zapewniają doskonały stosunek ciężaru do mocy oraz zwiększoną wytrzymałość i wysokie obroty. (Zdj. pogląd)
Zawór dekompresyjny
Zawór dekompresyjny pozwala podczas uruchamiania usunąć z cylindra część sprężonej mieszanki. Umożliwia to znaczną redukcję siły potrzebnej do pociągnięcia za linkę rozrusznika, odciążenie osoby obsługującej urządzenie i ochronę całego systemu rozruchu urządzenia.
System filtrów powietrza o długiej żywotności
System filtrów powietrza o długiej żywotności wydłuża znacząco okresy pracy pomiędzy czyszczeniami filtra. Większe i cięższe drobiny są wyrzucane przez siłę odśrodkową na zewnątrz, a następnie przez wznoszącą się rampę dodatkowo wyrzucane do góry. Wstępnie oczyszczone powietrze jest doprowadzane do filtra powietrza.
Dźwignia kombi
System M-Tronic rozpoznaje fazę rozruchu na ciepło i na zimno, dlatego na dźwigni kombi znajduje się tylko pozycja startowa. M-tronic dozuje dokładnie taką ilość paliwa jaka jest w danej chwili potrzebna. Ogromną zaletą tej technicznej innowacji jet fakt, że użytkownik może natychmiast przystąpić do pracy i to na najwyższych obrotach. Dzięki uzyskaniu optymalnego przyspieszenia po kilku sekundach pilarka łańcuchowa jest całkowicie gotowa do pracy.
Silnik STIHL 2-MIX
Dwusuwowy silnik STIHL w technologii 2-MIX zapewnia dużą moc, a przy tym oszczędność zużycia paliwa do 20% w porównaniu do dwusuwowych silników STIHL o podobnej mocy bez technologii 2-MIX. Emisja spalin spada o ok. 50%.
NAKRĘTKA Z ZABEZPIECZENIEM PRZED ZGUBIENIEM
Przy wymianie zestawu tnącego zastosowano praktyczną nakrętkę pokrywy koła napędowego z zabezpieczeniem przed zgubieniem.
Pompa olejowa z regulacją wydajności
Pozwala na dokładne, odpowiednie do potrzeb smarowanie. Oznaczenie E gwarantuje doprowadzenie odpowiedniej ilości oleju w każdych warunkach roboczych. Profesjonaliści dozują dokładnie. Pompa umożliwia redukcję zużycia oleju do 50%.
Czterokanałowa technika STIHL
W czterech kanałach przelotowych następuje zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej przed zapłonem. Zapewnia to lepsze spalanie paliwa i znacznie podnosi sprawność silnika. Skutek: mniejsze zużycie paliwa i wysoki moment obrotowy w szerokim przedziale obrotów.
System antywibracyjny
Mocne wibracje przenoszone przez uchwyty urządzeń mechanicznych mogą prowadzić do choroby wibracyjnej. Z tego powodu STIHL stworzył system antywibracyjny. W urządzeniach mechanicznych wyposażonych w system AV strefy uchwytów znacznie redukują liczbę drgań wytwarzanych przez silnik spalinowy i pracujące narzędzie.
BOCZNY NAPINACZ PIŁY ŁAŃCUCHOWEJ
Śruba napinacza obracana jest specjalnym pokrętłem przechodzącym przez pokrywę koła napędowego piły łańcuchowej. Umożliwia to uniknięcie kontaktu dłoni z ostrą piłą łańcuchową i zębami zderzaka oporowego.
STIHL Ematic-System
System STIHL Ematic składa się z prowadnicy Ematic, piły łańcuchowej Oilomatic oraz pompy olejowej z regulacją wydajności wzgl. redukcją ilości tłoczonego oleju. Specjalna konstrukcja prowadnicy i piły łańcuchowej sprawia, że każda kropla oleju dociera dokładnie w te miejsca piły łańcuchowej, gdzie jest najbardziej potrzebna. Umożliwia to redukcję zużycia oleju smarującego piłę łańcuchową do 50%.
STIHL ElastoStart
Ciśnienie sprężania powoduje podczas uruchamiania silników spalinowych powstawanie odbić obciążających mięśnie i stawy operatora. Element amortyzujący umieszczony w specjalnym uchwycie rozrusznika pochłania i przekazuje występujące siły zgodnie z przebiegiem cyklu sprężania umożliwiając tym samym płynne uruchomienie urządzenia bez szarpnięć.
Układ wstępnego ogrzewania gaźnika
Pilarki łańcuchowe STIHL wyposażone w układ wstępnego ogrzewania gaźnika są niezawodne nawet wtedy, gdy na dworze jest zimno: w zimowym trybie pracy ogrzane powietrze przepływa wokół gaźnika. Rozwiązanie takie skutecznie zapobiega oblodzeniu gaźnika.
Praktyczny korek zbiornika
Specjalne, opatentowane korki zbiorników paliwa i oleju. Zbiorniki urządzeń mechanicznych wyposażone w takie korki można szybko otworzyć i zamknąć - bez użycia siły i jakichkolwiek narzędzi.
Filtr HD2
Nowy filtr HD2 wykonany jest z polietylenu i posiada nawet o 70% drobniejsze pory w porównaniu z filtrami flisowymi czy poliamidowymi, co w praktyce oznacza filtrowanie najdrobniejszych cząstek zanieczyszczeń. Nowy filtr jest ponadto wodoodporny, nie absorbuje oleju i można go łatwo oczyścić. Okrągły kartusz filtra można zdemontować bez użycia narzędzi. (zdj. poglądowe)