• Kategorie
  • Rękawice skórzane HABIL

Symbol: HABIL

Zastosowanie: Rękawica przeznaczona do ochrony rąk przy wszelkiego rodzaju pracach w środowisku suchym: montażowych, budowlanych i innych wymagających zwiększonej manualności oraz precyzji dłoni.Opis produktu Rękawice ochronne HABIL * Materiał dłoni: wysokiej jakości skóra licowa kozia, grubość 1,0 mm, kciuk oraz palec wskazujący wykonane w całości ze skóry * Strona wierzchnia: 100% tkanina bawełniana * Marszczenie mankietu w nadgarstku * Rozmiar: 7″ (S) – 11” (XXL) * Znak CE kategoria II, zgodność z normami EN 420 oraz EN388 * Ochrona mechaniczna: odporność na ścieranie (poziom 2), odporność na przecięcie (poziom 1), wytrzymałość na rozdzieranie (poziom 1), odporność na przekłucie (poziom 1) en388-2111 Zastosowanie: Rękawica przeznaczona do ochrony rąk przy wszelkiego rodzaju pracach w środowisku suchym: montażowych, budowlanych i innych wymagających zwiększonej manualności oraz precyzji dłoni.

Rozmiar
6.70
szt. Do przechowalni
Oblicz ratę
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier (Fedex) 12.68
Poczta Polska 13
Poczta Polska (Pobranie) 16
Kurier Fedex (Pobranie) 16
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 509511550

Zostaw telefon

Opis produktu

Rękawice ochronne HABIL

* Materiał dłoni: wysokiej jakości skóra licowa kozia, grubość 1,0 mm,  kciuk oraz palec wskazujący wykonane w całości ze skóry

* Strona wierzchnia: 100% tkanina bawełniana

* Marszczenie mankietu w nadgarstku

* Rozmiar:  7″ (S) – 11” (XXL)

* Znak CE kategoria II, zgodność z normami EN 420 oraz EN388

* Ochrona mechaniczna: odporność na ścieranie (poziom 2), odporność na przecięcie (poziom 1), wytrzymałość na rozdzieranie (poziom 1), odporność na przekłucie (poziom 1)

en388-2111

Zastosowanie:
Rękawica przeznaczona do ochrony rąk przy wszelkiego rodzaju pracach w środowisku suchym: montażowych, budowlanych i innych wymagających zwiększonej manualności oraz precyzji dłoni.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.